Arbeidsgiver
Intrum Obligations AS
Stillingstittel
Rådgiver, Legal Collection
Frist
30.05.2023
Ansettelsesform
Fast
Bli kjent med Intrum AS
Kunne du tenke deg en meningsfylt jobb som bidrar til en sunn økonomi for selskaper- og for samfunnet?
Dersom du er en av få mennesker som innehar evner til effektiv problemløsning, overbevisning, relasjonsbygging og analyse, da håper jeg nettopp du tar kontakt med oss!
Hos oss vil du du ha en meningsfylt og viktig rolle, hvor du vil hjelpe selskaper med å nå sitt største potensial, bidra til en bærekraftig utvikling og en sunn økonomi for samfunnet som helhet! Vi i Intrum brenner for nettopp dette og baserer alle våre avgjørelser på empati, etikk, dedikasjon og etiske løsninger- og vi håper du gjøre det samme!
Få en jobb med mening
Intrums samfunnsoppdrag er å stake ut kursen for en sunn og bærekraftig økonomi- gjennom bærekraftige løsninger, kompetanse, dedikasjon og medmenneskelighet! Du vil være en del av en bransje som hjelpe mennesker ut av gjeldsproblemer & selskaper med å få betalt sin gjeld, slik at de kan nå sitt største potensial! Ikke minst blir du møtt med en enorm takknemlighet!
Få muligheten til å utvikle deg
Vi i Intrum brenner å skape muligheter for våre dyktige ansatte, slik at de kan oppnå faglig- og personlig vekst! Vi arbeider kontinuerlig med at du som ansatt skal nå ditt største potensial, gjennom god opplæring, kompetanseutvikling og fokus på life-work balance. Ikke minst vil vi høre dine innspill, din historie, erfaringer og tar deg for den du er. I en stor organisasjon er det rom for å ta neste karrieresteg, spesialisere seg eller bytte fagområde - eller ta sikte på en internasjonal karriere. Enten om du ser for deg å bli senior rådgiver, spesialist, avdelingsleder eller direktør.
Våre verdier er ikke ord. De er alt.
Empati, etikk, dedikasjon og gode løsninger ligger til grunn for alle våre valg, atferd, strategier og i møte med mennesker. Disse tilsynelatende enkle, men kraftfulle verdiene er synlige i vår kultur og arbeidsmiljø på tvers av selskapet. Dette er verdiene som motiverer hverdagen vår, uansett hvor store vi blir. For oss er det alt.
Dette sier våre kolleger om oss
"Det er tydelig at våre verdier faktisk etterlever, jeg har fantastiske kollegaer, spennende arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter, jeg føler meg sett, verdsatt og opplever at mitt bidrag utgjør en forskjell".
Arbeidsoppgaver/ansvarsområder
- Inkasso-saksbehandling på vegne av godt etablerte bank/finans og forsikringskunder og egeneid portefølje.
- Skriftlig og muntlig kommunikasjon med debitor, kunder og offentlige instanser som forliksrådet, namsmannen og tingretten.
- Rettslig og utenrettslig inkassobehandling.
- Du vil jobbe med oppfølging av definerte saksporteføljer hvor du skal vurdere og beslutte korrekt veivalg i den enkelte sak for den enkelte skyldner.
Ønskede kvalifikasjoner
- Har tidligere erfaring/utdanning, fortrinnsvis innen finans, inkasso eller annen saksbehandling (erfaring fra andre bransjer kan også være nyttig, kanskje spesielt fra pedagogiske, service og rådgivende yrker).
- Har gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsferdigheter, både på norsk og engelsk.
Stillingen passer godt for deg som
- Er flink til å lytte, men som også tør å være tydelig.
- Trives med å være å være en del av et team, er ansvarsbevisst og deler erfaringer for at teamet skal lykkes.
- Har god forretningsforståelse, og evner å se en sak fra flere sider.
- Er endringsvillig, proaktiv og fleksibel når det kreves for å finne gode løsninger.
- Gjennom dine kommunikative ferdigheter kan påvirke andre på en positiv måte.
Hvorfor velge Intrum som arbeidsgiver?
-
Du vil bli en del av et godt arbeidsmiljø preget av høy kompetanse, takhøyde, fleksibilitet, samarbeid, medmenneskelighet og humor.
PS: Vi er åpne for nye innspill og er veldig spente på hva du kan tilføye av kunnskap! - Utfordrende oppgaver og konkurransedyktige betingelser i et fremtidsrettet selskap.
- Vi er genuint opptatt av at du skal trives på jobb- og arbeider kontinuerlig med å motivere og skape trivsel for våre ansatte.
- Grundig opplæring med en egenutviklet opplæringsplan inkl. fadderordning.
- Gode personalordninger bl.a. ekstra fridager, treningsstøtte og subsidiert kantine.
- Gode pensjonsordninger og avtalefestet pensjon.
- Sterkt fagmiljø på tvers av andre avdelinger/fagområder.
- Nye og moderne kontorlokaler sentralt i Trondheim.
- Fast ansettelse i et anerkjent internasjonalt konsern med gode utviklingsmuligheter.
Er du nysgjerrig og har spørsmål?
Du er velkommen til å ta kontakt med avdelingsleder Ola Stensland Hornslien på e-post: ola.hornslien@intrum.com eller telefon: +47 993 31 658.
Vi vurderer søknader fortløpende, så søk nå!
Vi i Intrum ønsker å bidra til et inkluderende og mangfoldig arbeidsliv. Vi anerkjenner våre forskjeller og vet at dette er en styrke. Vi er fullt klar over at vi alle er en ressurs for samfunnet, uavhengig av alder, funksjonsevne, kjønn, religion, etnisitet eller seksuell legning. Derfor oppfordrer vi alle til å søke på en jobb hos oss. Kom som du er.
Sektor
Privat
Antall stillinger
2
Sted
7044 Trondheim
Hjemmekontor
Delvis hjemmekontor
Bransje
Økonomi og regnskap,
Bank, finans og forsikring,
Konsulent og rådgivning
Stillingsfunksjon
Økonomi og regnskap,
Økonomi og regnskap / Økonomistyring og budsjettering,
Rådgivning
Arbeidsspråk
Engelsk,
Norsk
Nøkkelord
Advisor, Rådgiver, Inkasso, Juss, Regnskap